FREDAG, FUCK YEAH!

Godmorgon bloggen!

Det är en glad chey som skriver tidigt på fredags morgonen! Har varit vaken en stund pga läskiga mardrömmar... Usch hatar dom så groft! Men nu är jag vaken och slipper alla mardrömmar, skönt. Men istället måste jag gå upp. Dagen idag är rätt chill, Matte-Lyssna på någon gymnasium som ska snacka lite- Lunch- Film och sen slutar vi! Känslan när man slutar på en fredag =grym!
 
Idag ska jag till KRS och rida ibåda grupperna. Först ska jag rida i fyran och sen ska jag även rida hoppspecialen. Vet inte vem jag ska ha i fyran, får väll 700kg dumbom (Jupiter) och i hoppspecialen har jag nog Lady. Fin blandning av måste jag säga!
 
Ne, ska amn gå upp då...?

Kommentarer
Postat av: Mom

Oerhört snyggt halsband inköpt på Guldfynd i Värnamo :-)

2012-10-28 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0