Glad chey!

Godmorgon !
Idag är jag rätt glad måste jag säga. Det var skönt att kunna rida Lutfina igår, woopwoop! Ni får höra mer sen. Idag ska jag till skolan men jag ska hem direkt efter skolan idag, ingen häst idag inte. Skönt att få vila ibland eftersom jag ska rida lillpojken imorgon så behöver jag lite vila.
 
Dagen igår såg ut så här: Skolan, upp till Lutfina, passa barnen, rida Lutfina och sen drog vi till Jennylund. Rätt chill dagen även om jag var fett trött på skolan, men idag blir det ett nytt försök! Ingen lust alls att dra till skolan eftersom jag jobbar bättre hemma, men vad har man för val? Man måste ju ha närvaro!

Over and out bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0