Lilla travhästen.

Lutfina fick ju en hovböld för ett tag sedan som efter några dagar var över, hon blev helt åter ställd och motionerades lite lugnt med mycket uppmärksamhet på höger fram, om hon markerade eller inte. När jag var hos henne var hon helt 100, tillbaka på spåret, men fredag kväll var hon halt igen.Lördag var hon fit for fight igen! Det var hon också idag! Tog mig en liten uteritt för att känna på henne och sätta lillan på plats. Träffade en som jag känner när jag var uppe i skogen. Vi hoppade ett hinder, galopperade lite tillsammans, jag skulle trava bakom henne en bit men då tyckte Lutfina att vi låg för långt bakom så hon tryckte i väg i full trav... Så brukar hon vara! HAHA! Fick dock inte stop därav den snabba traven...
 
Det är en mycket speciell häst som jag har att göra med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0