Liniment, LOVE!

Nu ligger jag i sängen helt slut efter en heldag på KRS och sen stall Antonsson. Är mest trött efter jobbet på KRS... Har nu ont i mitt slatter och ont i foten som jag bröt för snart två år sedan. Så jag ligger med Liniment på alla onda ställen, föruton ryggen som ligger gött på en spikmatta. Jag har varit borta ett tag pga att min pojkvänn ville låna mig lite, kan ju inte sitta vid datorn när jag är med han, plus att vi inte har varit inne så mycket. Försöker hålla igång nu när jag jobbar, blir lite svårare men de kan gå! Två inlägg om dagen kan jag nog fixa iallafall.
 
Imorgon kommer bilder från idag och de rena hästar jag nu mera jobbar med, hehe. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0