Mycket motor men ingen broms..

Idag kände jag redan i travet att Eox hade motor för dagen. Men jag hade ingen aning om hur mycket.. Vi red ner en mysig tur till havet och vi travade mycket samt galopperade. Eox brukar inte vilja galoppera, han tycker att de e jobbigt, men idag så bara drog han i galoppen och gjorde bockserier men jag fick inte stopp. Jag kunde stoppa bockningarna men jag kunde inte bryta av från galoppen... Överpigg häst? Men det var kul att han bjöd framåt iallfall! Ett bocksprång gjorde att jag nästa tappade balansen, det var nog de högsta bocksprång jag har sett, shit va skoj han e!
 
Mycket mysig uteritt måste jag säga! Bild från idag!

Kommentarer
Postat av: Mom

Åååh, så vackert!

2012-10-28 @ 11:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0