Denna lördagen, kommer bli den bästa på LÄNGE!

JAAAAA, idag är det torsdag, imorgon fredag och sen är det helg! Denna lördagen som kommer kommer nog bli den bästa på mycket länge. Först ska jag tävla WE med Lutfina och sen ska jag sova hos Bosse, fast vi kommer inte sova så mycket eftersom vi ska ha sitta uppe och spela en massor med Mariokart. Man blir helt beroende av de spelet... Fast det var mycket längesen vi spelade nu så kommer inte gå bra alls till en början ;)
Sist jag och Bosse satt och spelade så spelade vi konstant i 6 timmar, utan att end tänka på de. Plus vi skulle upp dagen efter. På söndag ska jag hem till min syster med min andra syster och hennes kille, där ska vi fira min största syster som blir 22 år! STORT GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0