Lägga sig nu? Jajjamän!

Herregud. Idag åkte jag inte och red efter skolan, lite pga vädret. Skulle ridit Eox idag men det gör jag imorgon istället! Idag åkte jag hem direkt efter skolan, känns konstigt att göra det måste jag säga.. Men då får jag lite extra tid som jag kan lägga på att plugga lite, och kolla film så klart!Vet inte när jag var så uttråkard senast, jag har ingen aning om vad jag ska hitta på, jag har ätit, fixat ridkläder till imorgon och städat. Nu blir det skriva lite skolsaker och sen kolla F&F, chill dag!
 
Dagarna går i ett i skolan nu, vi arbetar med samma sak heeela dagarna så det blir lite segt. Men det ska vara klart senast fredag. Så det är bara att se glad ut och jobba. Vi jobbar med Evelution och jag tycker personligen att det är jätte tråkigt och jobbigt så jag har ingen lust alls att lägga energi på de arbetet men vad har man för val? Bara att göra.

Ska lägga mig i sängen och skriva lite sen ska jag belöna mig med en film och efter de hade jag tänkt sova. Jag är jätte trött och det känns som att jag har lite vila att ta igen och det har jag ju inget emot!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0