Mycket att göra på kort tid!

Hey bloggen!
Idag ska jag dra och tävla lite WE i Veneröd och sen ska jag hem till Bosse där vi ska nörda Mariokart hela natten. Vilka liv vi har asså! Så jag måste packa ihop ridkläder som jag inte har gjort än, packa cevilkläder, äta och åka.  Först kanske jag ska lämna sängen...? Taggar dagen som fan asså!
Kommer dock inte köra full ös idag eftersom Lutfina blev vaccinerad i veckan, emn det kommer bli kul endå. Men nästa gång, då kör vi! Kommer bli kul idag eftersom jag inte har tränat WE så mycket, jag har tränat tre gånger med Lutfina och fem gånger de senaste 2 åren. Hihih. Men det ska vi ändra på! 
 
Idag kommer bli AWESOME!



 

Kommentarer
Postat av: Sara

sexig haka där!

2012-09-15 @ 09:43:34
URL: http://hoppsmurfen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0