Sjukt trött..

Allt gick inte enligt mina planer igår.. Jag hade tänkt att åka hem tidigt men då ville barnen så gärna att jag skulle med till Jennylund, så jag släppte mina planer om att åka hem tidigt och sova kl 8. När vi kom tilbaka till stallet vid 21.20 så ställde vi oss och vaccinerade hästarna också, hehe. Nu är jag jätte trött och bara ligger och gäspar, fett kallt var det inatt också, det gjorde inte saken bättre. Jag har  värme i rummet, två täcken 5 kuddar och en filt, hur kan jag frysa då?! Bara jag som lyckas med de asså.
 
Idag SKA  jag åka hem tidigt, kolla på en film och sen somna vid 8. Har några sovtimmar att ta igen.
Men nu, UPP OCH HOPPA, DET ÄR SKOLDAGS!
Tagga helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0