Sjut trött idag..

Var mycket trött idag när jag skulle upp men jag kom upp endå!

Imorse var jag jätte smart! Hade en ''smartmorgon'' idag. Först hade vi NO idag med min mentor eftersom min No-lärare var borta. Vi håller på med densitet och jag bara fattade ALLT! Jag blev hur glad som helst! Kände mig som en liten pluggis :)
På lunchen svängde mitt humör helt om och jag tappade all energi och nu sitter jag bara och är jätte trött, inte alls kul! Funderar på att åka upp till Antonsson tidigare så att jag kan lägga mig ner och vila en stund innan jag ska rida. Eller om jag ska hålla ut och lite smått sitta ut den sista timmen...? Värt.
 
Får väll försöka rycka upp mig och sen belöna mig själv med lite marabou sen...hmm... så blir det!
tröttchey.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0