Tillbaka!

Tjaaa bloggen! 

Jag minns knappt när jag bloggade sist... Men tro det eller ej så kommer bitchen tillbaka, under by bloggandress och ny design. Nu när jag bara sitter och har tråkigt så fattar jag hur mycket jag saknar att blogga, så, jag kommer tillbaka! De bestämmer vi! Ska bara ha någon till att göra en design till mig.... 
 

Snabb uppdatering hur mitt liv ser ut nu: 
Jag har det jätte bra! Speciellt nu när det är lov?!?!? Jag rider fortfarande samma skitsto, Lutfina Lenson, och det går bara bra med henne! Förutom stallet och ridningen har jag ju min älskade pojkvän Johan som jag nämde innan jag slutade blogga.... 
 
Finns det något intresse i att jag börjar blogga igen...? Förutom några jag vet som smått har tjatat på mig;) 
 
Jag och Lilla travhästen 29/3 påskhoppning! Foto: Lovisa Nilsson!!! 

Kommentarer
Postat av: Johanna :)

Gud vad söt outfit på Luftfina haha :D
Hur gick de på tävligen? :)

2013-04-04 @ 20:14:36
Postat av: Anonym

Vad kul! Välkommen tillbaka Sarah!

2013-04-05 @ 07:12:18
Postat av: Lovisa

BÖRJA!!

2013-04-05 @ 11:36:04
URL: http://nattstad.se/looviisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0